European disputes platform

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@technojet.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

We recommend that you first report complaints to us by emailing info@technojet.com. If this does not lead to a solution, then it is possible to register your dispute for mediation via Stichting Webwinkelkeur.

From 15 February 2016, it is also possible for consumers in the EU to register complaints via the ODR platform of the European Commission. This ODR platform can be found at http://ec.europa.eu/odr.  If your complaint is not dealt with elsewhere, you are free to deposit your complaint via the European Union platform.